Bezorgen/Verzenden
Bestelling afhalen
Wij bieden u de optie om uw bestelling te komen afhalen nadat u bericht van ons ontvangen heeft dat uw bestelling klaar ligt.
Voor het afhalen van uw bestelling kunt u zich te melden bij het onderstaand adres van onze showroom;
The House of Windsor
Toutenburgstraat 2
8912 AG LEEUWARDEN
Vergeet u niet om uw orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen?
Bestelling bezorging
Wij streven erna om uw bestelling binnen 3 werkdagen (mits op voorraad in ons magazijn) op gewenste locatie in Nederland, België en Duitsland te leveren.
Uw bestelling wordt geleverd door PostNL pakketdienst of één van onze interne/externe transporteurs. Dit is afhankelijk van de omvang van uw bestelling en de routeplanning
van onze interne transporteurs.
Bestellingen zoals kranen en accessoires en bepaalde andere producten worden door PostNL pakketdienst geleverd. Ook PostNL pakketten leveren wij binnen 3 werkdagen (mits op voorraad in ons magazijn)
U ontvangt een e-mail met een Track & Trace code. Zodra uw bestelling in behandeling is genomen door PostNL kunt u de status volgen met deze code. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het zijn dat deze in meerdere pakketten verstuurd worden. Het kan hierdoor zijn dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.
Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-locatie. Dit is middels de Track & Trace code of via de PostNL app in te zien. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna zal het retour gaan naar het magazijn van Windsor Bathrooms.
Interne/externe transporteur
Grotere producten voor palletzending zoals als bv baden, toilet, wastafels en meubels worden geleverd door onze interne of externe transporteur. Wij nemen contact met u op om een bezorgmoment in te plannen. Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk ingepland voor levering.
Levering buiten Nederland, België of Duitsland
Wij leveren bestellingen via de webshop enkel in Nederland, België of Duitsland. Voor bestellingen en bezorgen in overige landen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Verzendkosten
Wij hanteren voor verzending verschillende tarieven. Dit is afhankelijk van de grootte en gewicht van het pakket en naar welk land.
Baden, wastafels, badkamermeubels en overige zware/grote producten worden via palletzending geleverd met onze interne of externe transporteurs.
Tarieven Nederland
- Bestellingen tot € 500,- € 9,95
- Bestellingen vanaf €500,- Gratis verzending*
- Bij bepaalde producten worden transportkosten berekend dit is: € 45,- of € 75,- afhankelijk van het aantal pallets
*Het gaat om de gehele bestelling. De verzendkosten worden direct bij het afrekenen getoond.
Tarieven België en Duitsland
- Bestellingen tot € 500,- € 9,95
- Bestellingen vanaf €500,- Gratis verzending*
- Bij bepaalde producten worden transportkosten berekend dit is: € 100,-
*Het gaat om de gehele bestelling. De verzendkosten worden direct bij het afrekenen getoond.
Retourneren
Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft u als afnemer (klant) het recht de geleverde goederen binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden aan te melden voor retour. Goederen dienen na ontvangst direct gecontroleerd te worden op schades. Eventuele schades dienen binnen 24 uur na ontvangst, schriftelijk aan The Windsor Bathroom Company gemeld te worden. Na deze termijn is reclamatie niet meer mogelijk.
Wat is een bedenktijd/zichttermijn?
In Nederland geldt een wettelijk vastgelegde bedenktijd / zichttermijn van 14 werkdagen (Wet Kopen op Afstand) vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze zichttermijn kunt u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. De bedenktijd / zichttermijn is een periode waarin u kunt beslissen dat u het product toch niet wilt kopen. U kunt het dan terugsturen. U hoeft niet te vertellen waarom u het product niet wilt. Artikelen kunnen worden teruggezonden mits deze binnen de zichttermijn wordt teruggestuurd, in de onbeschadigde, niet beschreven en -voor zover redelijkerwijs mogelijk- in originele (fabrieks) verpakking zit, compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.
Uitzonderingen retourneren
Een artikel kan niet geruild of geretourneerd worden indien:
- Artikelen beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
- Niet originele verpakking(en)
- Artikelen die op speciaal verzoek gemaakt zijn.
- Artikelen die op maat gemaakt zijn.
- Het uw tweede ruiling wordt.
Ruilen of retourneren via interne/externe transporteur
- Geef de nieuwe bestelling en-of de producten welke u wenst te retourneren door aan onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier of download het retourformulier direct online. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending.
- Naar aanleiding van het contact met de klantenservice plannen wij met u een datum in wanneer de omruiling of retourzending kan gaan plaatsvinden.
- Geef uw retourzending op de afgesproken dag mee aan de transporteur. Krijgt u geld van ons terug? Dit wordt verrekend per bank.
Ruilen of retournering via pakketdienst
- Geef de nieuwe bestelling en-of de producten welke u wenst te retourneren door aan onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een retourformulier of download deze direct online. Print en vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe aan uw retourzending. U kunt uw zending aan ons retourneren naar het volgende adres;
Windsor Bathrooms
Afdeling Retouren
Toutenburgstraat 2
8912 AG LEEUWARDEN - Geef uw retourzending af bij een PostNL/DHL Pakketpunt bij u in de buurt.
- Houd er rekening mee dat het risico voor de terugzending bij u als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit uw risico. Wij raden u daarom aan (bij hogere orderwaarde) uw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.
Aankoopbedrag Retour
Wanneer het retour gezonden artikel door ons ontvangen wordt, storten wij het door u betaalde aankoopbedrag (incl. de verzendkosten) binnen 30 dagen terug op uw rekening.
Beschadigd geleverd product
Heeft u een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag correct met u op. Wij stellen in overleg met u een passende oplossing voor. Voor het spoedig afhandelen ontvangen wij graag foto's per e-mail van de beschadiging(en) product(en) en verpakking(en). Middels ons contactformulier kunt u contact met ons opnemen.
Incomplete of onjuiste bestelling ontvangen
Mocht u een incomplete of onjuiste bestelling ontvangen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan voorkomen dat een product bij de transporteur is achtergebleven of per abuis op een verkeerde locatie is afgeleverd. Wij gaan onderzoeken waar het ontbrekende product gebleven is, zodat deze alsnog zo spoedig mogelijk bij u geleverd wordt.
Het retour zenden van de goederen geschiedt altijd voor rekening van de afnemer (klant) en deze kosten vallen ook niet op de leverancier (The Windsor Bathroom Company) te verhalen.
Retour zendingen dienen binnen 14 dagen na melding retour bij ons binnen te zijn.